Biura Tarnobrzeskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Tarnobrzegu przy ul. Wyspiańskiego 3 są czynne w godzinach:
Poniedziałek | 700 - 1500 |
Wtorek | 700 - 1500 |
Środa | 700 - 1500 |
Czwartek | 700 - 1500 |
Piątek | 700 - 1500 |
Zapraszamy interesantów do naszych Działów Obsługi Klienta:
DZIAŁ CZYNSZÓW - DZIAŁ DOCHODÓW I KOSZTÓW
Dział zajmuje się obsługą interesantów w sprawach dotyczących opłat za mieszkania, lokale użytkowe, garaże, TVK i Internet oraz windykacją zaległości w opłatach do 3 miesięcy.
Pokój 30
numer telefonu wewnętrznego - 49
Osiedla: Serbinów, Dzików, Nowa Dęba, Skopanie
Pokój 31
numer telefonu wewnętrznego - 51
Osiedla: Przywiśle, Młodych, Centrum, Mokrzyszów
DZIAŁ WKŁADÓW
Pokój 2
numer telefonu wewnętrznego - 25
Dział zajmuje się ewidencją wkładów mieszkaniowych, budowlanych i udziałów członkowskich. Wydaje zaświadczenia do US, notariusza, sądów i innych.
DZIAŁ KREDYTÓW
Pokój 2
numer telefonu wewnętrznego - 25
Dział zajmuje się ewidencją kredytów mieszkaniowych, ich rozliczeniami, spłatami itp. Przyjmuje oświadczenaia i zaświadczenia o wysokości dochodów celem skorzystania z zawieszenia spłat, wydaje stosowne zaświadczenia.
DZIAŁ ORGANIZACYJNO - MIESZKANIOWY
Pokój 3
numer telefonu wewnętrznego - 26
Dział zajmuje się obsługą interesantów w zakresie:
- spraw członkowsko – mieszkaniowych ( przyjmowanie dokumentów związanych z przyjęciem w poczet członków Spółdzielni, przepisaniem praw do mieszkania w drodze art. 13,14 i 15 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych , zawarciem umowy najmu lokali mieszkalnych oraz rezygnacji z przynależności do Spółdzielni),
- sprzedaży, darowizny, zamiany mieszkań,
- nabywania mieszkań w drodze spadku, podziału majątku po rozwodzie,
- wydawania zaświadczeń o członkostwie w Spółdzielni i przysługującym prawie do lokalu,
- wydawania zaświadczeń do kancelarii notarialnych, urzędów skarbowych, sądu wieczystoksięgowego, banków oraz innych instytucji,
- przyjmowania dokumentów związanych z przekształceniem statusu lokali ze spółdzielczego prawa na odrębną własność,
- spraw organizacyjno – samorządowych Spółdzielni.
DZIAŁ WINDYKACJI
Pokój 20
numer telefonu wewnętrznego - 59
Kierownik Działu Windykacji
Windykacja osiedla Nowa Dęba, telewizja kablowa i Internet
Pokój 21
numer telefonu wewnętrznego - 48
Windykacja osiedli: Centrum, Dzików, Skopanie
Windykacja kredytów mieszkaniowych
Pokój 22
numer telefonu wewnętrznego - 41
Windykacja osiedli: Przywiśle, Młodych, Serbinów, Mokrzyszów
DZIAŁ TECHNICZNY
Pokój 10
numer telefonu wewnętrznego - 34
Zajmuje się zagadnieniami związanymi z:
- nadzorem nad robotami sanitarnymi,
- całokształtem zagadnień związanych z funkcjonowaniem instalacji sanitarnych,
- przyjmowaniem zgłoszeń dot. uszkodzonych podzielników kosztów c.o. i ciepłomierzy oraz przekazywanie ich do firmy rozliczeniowej,
- nadzorem nad rozliczaniem zużycia ciepła (na podstawie wskazań podzielników kosztów c.o.) oraz rozpatrywanie reklamacji lokatorów w tym zakresie,
- bieżący nadzór nad prawidłowym działaniem wymiennikowni ciepła jak i kotłowni działających w zasobach Tarnobrzeskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Tarnobrzegu,
- rozpatrywaniem wniosków lokatorów dotyczących wymiany i doboru grzejników c.o., oraz modernizacji instalacji gazowej.
Zachęcamy do zapoznania się z broszurami dotyczącymi prawidłowego użytkowania zaworów termostatycznych (Termostaty grzejnikowe), informacją na temat podzielników kosztów (Karta katalogowa, Poradnik użytkownika lokalu), informacją dotyczącą systemu radiowego (System radiowy, Ulotka informacyjna dla lokatora) oraz kilkoma poradami dotyczących praktycznych sposobów obniżania kosztów ogrzewania (Poradnik).
Pokój 6
numer telefonu wewnętrznego - 33
Zajmuje się zagadnieniami związanymi z:
- doradztwem w zakresie doboru przez lokatorów pakietów telewizji kablowej i Internetu,
- zawieraniem umów dotyczących telewizji kablowej i Internetu,
- przyjmowaniem reklamacji oraz uwag dotyczących telewizji kablowej oraz Internetu
Pokój 8
numer telefonu wewnętrznego - 35
Zajmuje się zagadnieniami związanymi z:
- przyjmowaniem pod względem formalno – prawnym inwestycji i remontów prowadzonych przez Spółdzielnię, nadzór inwestorski i współpracą w tym zakresie z instytucjami zewnętrznymi,
- działalnością Spółdzielni w zakresie remontów zasobów, dociepleń itp.
Pokój 5
numer telefonu wewnętrznego - 29
Zajmuje się zagadnieniami związanymi z:
- sprawowaniem zarządu nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych,
- gospodarowaniem terenami TSM,
- ewidencją gruntów i obiektów (w tym księgi wieczyste)
Pokój 11
numer telefonu wewnętrznego - 37
Zajmuje się zagadnieniami związanymi z:
- rozliczaniem i kontrolą zużycia wody
- gospodarką wodomierzową
- przyjmowaniem zgłoszeń o uszkodzonych wodomierzach i oraz przekazywaniem zleceń ich wymiany do Zakładu Remontowego TSM
- rozpatrywaniem (wraz z Działem Dochodów i Kosztów – „Czynszami”) reklamacji lokatorów dot. rozliczania zużycia wody
Zachęcamy do zapoznania się z poradnikiem „Jak oszczędzać wodę”.